مقالات دومین کنفرانس روانشناسی، علوم تربیتی، علوم اجتماعی و مشاوره ایتالیا
بررسی اثر میانجی عدم تحمل بلاتکلیفی بین طرحوارههای ناسازگار اولیه و علائم اختلال وسواسی جبری
نویسندگان : رکسانا خالقی منش1 الهام طاهری2 زینب ضرابی مقدم3
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : گروه روانشناسی
محل انتشار : دومین کنفرانس روانشناسی، علوم تربیتی، علوم اجتماعی و مشاوره ایتالیا
آدرس وب سایت کنفرانس : cpsconf.com/2nd
ارسال کننده : رکسانا خالقی منش
کد IOI مقاله : XCBZ-EKGFC
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XCBZ-EKGFC
الگویی برای آموزش زبان خارجی بر اساس دیدگاه هرمنوتیک
نویسندگان : ام البنین حسین زاده1
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : گروه علوم تربیتی
محل انتشار : دومین کنفرانس روانشناسی، علوم تربیتی، علوم اجتماعی و مشاوره ایتالیا
آدرس وب سایت کنفرانس : cpsconf.com/2nd
ارسال کننده : ام البنين (NULL,12,0,0,فاطمه) حسين زاده
کد IOI مقاله : XCBZ-EKHAE
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XCBZ-EKHAE
آيا روان درمانی معنوی در کاهش فشار روانی مادران دارای کودک کم توان ذهنی موثر بوده است؟
نویسندگان : آرزو جوادي کما1 مصطفي كوچكزائی2 نسرين حاجي ابول زاده3 سميرا جمالي4 رقيه امامي كندواني5 مرضيه گلباريان6
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : گروه روانشناسی
محل انتشار : دومین کنفرانس روانشناسی، علوم تربیتی، علوم اجتماعی و مشاوره ایتالیا
آدرس وب سایت کنفرانس : cpsconf.com/2nd
ارسال کننده : آرزو جوادی کما
کد IOI مقاله : XCBZ-EKHAK
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XCBZ-EKHAK
بررسی رابطه ساده و چندگانه بین تاب آوری با سلامت اجتماعی در دانش آموزان دختر پایه ششم در شهرستان شادگان
نویسندگان : زکیه فظیلی1
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : گروه علوم تربیتی
محل انتشار : دومین کنفرانس روانشناسی، علوم تربیتی، علوم اجتماعی و مشاوره ایتالیا
آدرس وب سایت کنفرانس : cpsconf.com/2nd
ارسال کننده : فرزاد براتی
کد IOI مقاله : XCBZ-EKHBF
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XCBZ-EKHBF
بررسی رابطه ساده و چندگانه بین هیجان طلبی با سلامت اجتماعی در دانش آموزان دختر پایه ششم در شهرستان شادگان
نویسندگان : زکیه فظیلی1
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : گروه علوم تربیتی
محل انتشار : دومین کنفرانس روانشناسی، علوم تربیتی، علوم اجتماعی و مشاوره ایتالیا
آدرس وب سایت کنفرانس : cpsconf.com/2nd
ارسال کننده : فرزاد براتی
کد IOI مقاله : XCBZ-EKHBG
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XCBZ-EKHBG
مقایسه استرس والدینی در مادران با نوزاد کم وزن در بخش مراقبت های ویژه نوزادان با حمایت اجتماعی و مادران بدون حمایت اجتماعی
نویسندگان : خدیجه باقری1 فاطمه بهرامی گشتاسب2 زهرا عرب محمودآبادی3
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : گروه روانشناسی
محل انتشار : دومین کنفرانس روانشناسی، علوم تربیتی، علوم اجتماعی و مشاوره ایتالیا
آدرس وب سایت کنفرانس : cpsconf.com/2nd
ارسال کننده : فرزاد براتی
کد IOI مقاله : XCBZ-EKHBH
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XCBZ-EKHBH
پیش بینی فرسودگی تحصیلی بر اساس عادت های مطالعه
نویسندگان : کیمیاعرشی1 میترا عظیمی یانچشمه2 فرزانه نیک نژادی3
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : گروه علوم تربیتی
محل انتشار : دومین کنفرانس روانشناسی، علوم تربیتی، علوم اجتماعی و مشاوره ایتالیا
آدرس وب سایت کنفرانس : cpsconf.com/2nd
ارسال کننده : کیمیا عرشی
کد IOI مقاله : XCBZ-EKHCB
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XCBZ-EKHCB
پیش بینی فرسودگی تحصیلی بر اساس عملکرد تحصیلی
نویسندگان : کیمیاعرشی1 میترا عظیمی یانچشمه2 فرزانه نیک نژادی3
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : گروه علوم تربیتی
محل انتشار : دومین کنفرانس روانشناسی، علوم تربیتی، علوم اجتماعی و مشاوره ایتالیا
آدرس وب سایت کنفرانس : cpsconf.com/2nd
ارسال کننده : کیمیا عرشی
کد IOI مقاله : XCBZ-EKHCC
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XCBZ-EKHCC
آيا آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تعارضات زناشویی موثر بوده است؟
نویسندگان : اکرم نریمانی1 مصطفی کوچکزائی2 شیرین امینی3 سارا کاکلیان4 ماریه کریمی5 فرحناز جوانمردی6
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : گروه روانشناسی
محل انتشار : دومین کنفرانس روانشناسی، علوم تربیتی، علوم اجتماعی و مشاوره ایتالیا
آدرس وب سایت کنفرانس : cpsconf.com/2nd
ارسال کننده : اکرم نریمانی
کد IOI مقاله : XCBZ-EKHCD
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XCBZ-EKHCD
اثربخشی آموزش گروهی تابآوری بر خودکارآمدی و سلامت روان نوجوانان
نویسندگان : اکرم عباسی1 لیلا فراشی2
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : گروه مشاوره
محل انتشار : دومین کنفرانس روانشناسی، علوم تربیتی، علوم اجتماعی و مشاوره ایتالیا
آدرس وب سایت کنفرانس : cpsconf.com/2nd
ارسال کننده : لیلا فراشی
کد IOI مقاله : XCBZ-EKHEF
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XCBZ-EKHEF
بررسی نقش واسطه ای احساس پیوستگی در رابطه بین سبک اسنادی و ادراک از کلاس در دانش آموزان متوسطه دوم شهر دهدز
نویسندگان : وحید زیلایی1
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : گروه روانشناسی
محل انتشار : دومین کنفرانس روانشناسی، علوم تربیتی، علوم اجتماعی و مشاوره ایتالیا
آدرس وب سایت کنفرانس : cpsconf.com/2nd
ارسال کننده : وحید زیلائی
کد IOI مقاله : XCBZ-EKHEK
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XCBZ-EKHEK
اثر بخشی آموزش گروهی مهارت های زندگی بر سازگاری و احساس امنیت اجتماعی دختران بازمانده از ازدواج شهر فیروزآباد
نویسندگان : لیلا جعفری¬نژاد1 زهرا بنائی علیائی2
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : گروه روانشناسی
محل انتشار : دومین کنفرانس روانشناسی، علوم تربیتی، علوم اجتماعی و مشاوره ایتالیا
آدرس وب سایت کنفرانس : cpsconf.com/2nd
ارسال کننده : لیلا جعفری نژاد
کد IOI مقاله : XCBZ-EKHFK
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XCBZ-EKHFK
اثر بخشی درمان شناختی رفتاری واحدپردازه ای بر حساسیت اضطرابی و تحریف های شناختی در دختران مبتلا به اضطراب اجتماعی
نویسندگان : صونا بهاری1
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : گروه روانشناسی
محل انتشار : دومین کنفرانس روانشناسی، علوم تربیتی، علوم اجتماعی و مشاوره ایتالیا
آدرس وب سایت کنفرانس : cpsconf.com/2nd
ارسال کننده : صونا بهاری
کد IOI مقاله : XCBZ-EKHGB
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XCBZ-EKHGB
تاثیر درمان شناختی رفتاری بر کاهش علائم اضطراب )حالت و صفت( دانش آموزان متوسطه دوم پسر مبتلا به آرتریت روماتوئید شهر همدان
نویسندگان : علیرضا واحدی همت1
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : گروه روانشناسی
محل انتشار : دومین کنفرانس روانشناسی، علوم تربیتی، علوم اجتماعی و مشاوره ایتالیا
آدرس وب سایت کنفرانس : cpsconf.com/2nd
ارسال کننده : علیرضا واحدی همت
کد IOI مقاله : XCBZ-EKHHB
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XCBZ-EKHHB
بررسی اثر بخشی برنامه فرزندپروری مثبت بر کاهش مشکلات رفتاری فرزندان دارای والد معتاد
نویسندگان : شیما موسوی1
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : گروه روانشناسی
محل انتشار : دومین کنفرانس روانشناسی، علوم تربیتی، علوم اجتماعی و مشاوره ایتالیا
آدرس وب سایت کنفرانس : cpsconf.com/2nd
ارسال کننده : شیما موسوی
کد IOI مقاله : XCBZ-EKHHH
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XCBZ-EKHHH